FANDOM

School of Dragons
Sod-logo.png
Informacje
Gatunek gra internetowa typu RPG, dostępna na urządzenia przenośne
Link http://scholofdragons.com/
Języki angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, chiński, koreański, portuglaski, rosyjski

School of Dragons - gra internetowa twórców "Jak Wytresować Smoka" oraz Jumpstar.com, która została opublikowana 17 lipca 2013 r. Dzięki grze wszyscy fani smoków z Dreamworks'a mogą przenieść się w bardzo realistyczny świat wikingów, w którym istnieje możliwość wyhodowania i tresowania własnego smoka, grania w mini-gry, przeprowadzania testów naukowych oraz wykonywania różnorodnych misji. Gra znajduje się na stronie internetowej, gdzie również powstało forum dla wszystkich graczy: schoolofdragons.com Aplikacja jest dostępna na urządzenia przenośne z systemem Android, Windows 8.1. i IOS.

Opis gry Edytuj

Głównym celem gry jest bliższe przedstawienie nam świata Wikingów oraz smoków z Berk. W sposób bardzo realistyczne pokazuje życie, ale również większość czynności, które powinien potrafić każdy młody wiking. Na początku każdy użytkownik tworzy swoją postać wikinga. Wybiera płeć, karnację, włosy, ubrania itp. Następnie należy udać się na Szczerbatku do szkoły i stworzyć własnego smoka. I właśnie tutaj rozpoczyna się nasza niesamowita przygoda. Gra została stworzona w trybie online, jeśli chcemy w nią zagrać konieczny będzie dostęp do Internetu lub połączenie z siecią Wi-Fi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki