FANDOM

Wioska Berk - wioska położona na wyspie o tej samej nazwie, zamieszkiwana przez wikingów z klanu Wandali oraz smoki. Jest to jedna z trzech podstawowych lokalizacji w grze School of Dragons.

Wioska Edytuj

Wioska Berk została założona bardzo dawno przez pierwszych wikingów. Znajduje się na zboczu góry. Obecnie jej wodzem jest Czkawka, jednak w grze nadal jest nim Stoick Ważki. Można zatem twierdzić, iż wydarzenia w grze "ulokowane" są między pierwszą, a drugą częścią filmu "Jak Wytresować Smoka".

W porównaniu do wioski znanej wszystkim z filmów i seriali, wersja z gry jest nieco inna. Przede wszystkim jest mniejsza i nie ma na niej wszystkich budynków. Można zauważyć, iż rozmieszczenie poszczególnych budynków jest nieco inne. Składa się z dwóch części; części "mieszkalnej" oraz portu. Autorzy gry mieli do tego powód, ponieważ utworzenie tak rozległego terenu oraz jego dokładne odwzorowanie byłoby ciężkim wyzwaniem. Z drugiej strony w pełni rozbudowana wioska mimo ładnego wygląda nie spełniała by innej funkcji.

Znane miejsca Edytuj

Tak jak na każdej z "plansz" gry, znajduje się kilka ważnych miejsc, które spełniają określoną funkcję. Zazwyczaj są to miejsca, w których wykonuje się misje, są tam mini-gry lub po prostu użytkownicy często mają problem z jej odnalezieniem.

  • Twierdza (Great Hall)
  • Sklep Johann'a Kupczego (store)
  • Taxi
  • Dom Gothi
  • Podziemne tunele Szeptozgonów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki