FANDOM

Berk
Berk
Informacje
Położenie Archipelag; na północ od Beznadziei, niedaleko od Zamarzniesz na Śmierć
Wyspa Berk - wyspa zamieszkiwana przez wikingów [Wandali] oraz smoki. To właśnie na jej terytorium odbywa się rozgrywka gry School of Dragons.

Lokalizacja Edytuj

Wyspa Berk zalicza się do Archipelagu [Barbarzyńskiego]. Znajduje się 10 dni wędrówki na północ od Beznadziei i niedaleko od Zamarzniesz na Śmierć. Leży na równoleżniku, na którym "wszystko równoleży".

Klimat Edytuj

Według filmów oraz książek Cressid'y Cowell na wyspie Berk panują mrozy. Zima nie daje za wygraną; przez dziewięć miesięcy pada śnieg, przez trzy grad. W School of Dragons natomiast nie ma gradu, ani śniegu. Można rzec, że panuje tam słoneczna pogoda. Pogoda zmienia się tylko na okres zimowy, Świąt Bożego Narodzenia. Wtedy na ziemi pojawia się warstwa śniegu, a z nieba spada biały puch. Prawdopodobnie animacja śniegu pojawia się tylko przez ten okres czasu aby nie przeciążyć serwera. Jak powszechnie wiadomo gra ma wiele wspaniałych animacji, które zajmują sporo pamięci, a śnieg byłby tylko obciążeniem.

Miejsca Edytuj

Gra składa się z trzech podstawowych lokalizacji, znajdujących się na Wyspie Berk. Na owych "planszach" znajduje się wiele miejsce, które umożliwiają nam wykonywanie misji, granie w różne mini-gry itp.

Wioska Berk; Edytuj

  • Twierdza (Great Hall)
  • Sklep (Store)
  • Taxi
  • Podziemne tunele Szeptozognów

Szkoła (School) Edytuj

  • Wylęgarnia (Hatchery)
  • Laboratorium (Lab); (mini-gra)
  • Flight Club (mini-gra)
  • Fireball Frenzy (mini-gra)
  • Farma (Farm)
  • Szklarnia (Green House)
  • Sklep Johann'a Kupczego (Store)
  • Thunder Run Racing (mini-gra)
  • School Commons
  • Twierdza (Great Hall)
  • Taxi

Wilderness, Dzicz Edytuj

  • Taxi
  • Jaskinia Wilderness

Więcej z Fandomu

Losowa wiki